Perhekahvilan kevätkausi alkaa 12.1

10.1.2024

Oskariinan perhekahvilan kevätkausi alkaa perjantaina 12.1. Perhekahvila löytyy tänäkin keväänä tutulta paikaltaan perjantaiaamuista klo 9.30-11.30 välillä. Paikkana toimii perhetalo Oskariina (lautakunnankatu 8). Tarjolla on kahvia, teetä, mehua ja pientä purtavaa. Omia eväitä voi ottaa mukaan. Perhekahvilalta löytyy jääkaappi, mikro ja ruokailuvälineitä.

Perhekahvilaan ovat kaikki lapsiperheet tervetulleita. Perhekahvila tarjoaa hyvän mahdollisuuden tutustua uusiin, samanlaisessa elämäntilanteessa oleviin ihmisiin. Vanhemmat saavat kahvikupposen äärellä vertaistukea ja lapset ikätovereiden leikkiseuraa. Kahvila on mukavaa vaihtelua arkeen ja kotona olemiseen!

Seuraathan meitä jo Instagramissa (mllkaarina) ja Facebookissa (mllkaarinanpaikallisyhdistys)? Tiedotamme sosiaalisen median kanavissamme perhekahvilan ohjelmasta sekä poikkeuksista aikatauluissa!